Nova opuštena pitanja i odgovori u smjernicama CDC COVID

ŠTO ISKLJUČITI IZ OVOG ČLANKA:

  • .
  • .
  • .

Ovo je neuređeni transkript upravo završene press konferencije o novim objavljenim smjernicama američkog Centra za kontrolu i prevenciju bolesti o COVID-19.

Zvučnik 3 [00:00:59] Ovo je izvan samo slučajeva u zajednici i usmjerava naše napore prema zaštiti ljudi s visokim rizikom od teške bolesti i sprječavanju da COVID-19 preplavi naše bolnice i naš zdravstveni sustav.

Ovaj novi okvir nadilazi samo promatranje slučajeva i pozitivnost testiranja kako bi se procijenili čimbenici koji odražavaju ozbiljnost bolesti, uključujući hospitalizacije i bolnički kapacitet, te pomaže u određivanju je li razina COVID-19 i teške bolesti niska, srednja ili visoka u zajednica. Razina zajednice COVID-19 koju danas objavljujemo informirat će CDC preporuke o mjerama prevencije kao što je maskiranje, a preporuke CDC-a za slojevite mjere prevencije ovisit će o razini COVID-19 u zajednici.

Ovaj ažurirani pristup usredotočuje se na usmjeravanje naših preventivnih napora prema zaštiti ljudi s visokim rizikom od teških bolesti i sprječavanju preopterećenosti bolnica i sustava zdravstvene skrbi. Kako bismo pronašli razinu vaše zajednice, ažuriramo web-mjesto CDC-a kako bi odražavalo ovaj okvir tako da će ljudi moći otići na www.cdc.gov ili nazvati 1-800-CDC informacije kako bi pronašli razinu vaše zajednice i koje se preporučaju strategije prevencije, uključujući gdje ili kada, sutra.

Imajte na umu da postoje ljudi koji su i dalje izloženi većem riziku od COVID-19 i kojima je možda potrebna dodatna zaštita – oni koji su imunokompromitirani ili imaju temeljna zdravstvena stanja, oni koji imaju invaliditet ili oni koji žive s osobama koje su u opasnosti. Ti ljudi bi mogli odlučiti poduzeti dodatne mjere opreza bez obzira na to na kojoj se razini nalazi njihova zajednica. Stoga ću sada predati stvari dr. Grahamu, gradu koji će nas provesti kroz ovaj okvir i znanost iza njega. Hvala vam.

Zvučnik 4 [00:02:45] Hvala vam, dr. Walensky. Ažurirani pokazatelji u ovom okviru pružaju trenutnu sliku bolesti COVID-19 u zajednici. Oni također uključuju snažne prediktore potencijala za opterećenje zdravstvenog sustava.

Razina COVID-19 u zajednici određena je kombinacijom triju informacija – novih hospitalizacija za COVID-19, trenutnih bolničkih kreveta zauzetih pacijentima s COVID-19 ili bolničkih kapaciteta i novih slučajeva COVID-19. Ovi će nam pokazatelji reći je li razina niska, srednja ili visoka. Dopustite mi da vas provedem kroz ono što preporučujemo na svakoj razini, bez obzira na razinu.

I dalje preporučujemo da ljudi budu u tijeku s cjepivima i testiraju se ako su bolesni na niskoj razini.

Postoji ograničen utjecaj na zdravstveni sustav i male količine teških bolesti u zajednici. Ljudi bi trebali biti u tijeku sa svojim cjepivima i testirati se ako su bolesni na srednjoj razini. Sve više ljudi doživljava teške bolesti u zajednici i počinju vidjeti veći utjecaj na zdravstveni sustav na ovoj razini.

CDC preporuča da osobe s visokim rizikom, kao što je netko s oslabljenim imunitetom, trebaju razgovarati sa svojim liječnikom o poduzimanju dodatnih mjera opreza i mogu odlučiti nositi masku.

 Kako zajednice stupaju na visoku razinu, postoji veliki broj ljudi koji se susreću s teškim bolestima i velikim potencijalom za naprezanje zdravstvenog sustava. Na visokoj razini, CDC preporučuje da svi nose maske u zatvorenom prostoru, u javnosti, uključujući i škole. Zajednice mogu koristiti ove metrike zajedno sa svojim vlastitim lokalnim metričkim vrijednostima, kao što su nadzor otpadnih voda, posjeti odjelima za hitne slučajeve i kapacitet radne snage za ažuriranje i daljnje informiranje svojih lokalnih politika i osiguravanje pravednosti u naporima prevencije.

Ove kategorije pomažu pojedincima da procijene kakve utjecaje COVID-19 ima na njihovu zajednicu kako bi mogli odlučiti trebaju li poduzeti dodatne mjere opreza, uključujući maskiranje na temelju njihove lokacije, njihovog zdravstvenog statusa i tolerancije rizika. Svi bismo trebali imati na umu da neki ljudi mogu odlučiti nositi masku u bilo kojem trenutku na temelju osobnih preferencija.

I što je važno, ljudi koji nose visokokvalitetne maske dobro su zaštićeni, čak i ako se drugi oko vas ne maskiraju.

I postoje neke situacije u kojima bi ljudi uvijek trebali nositi masku, na primjer, ako imaju simptome, ako su bili pozitivni na testu na COVID-19 ili ako su bili izloženi nekome s COVID-19. Danas također ažuriramo naše preporuke za škole. Od srpnja 2020., jedan CDC preporučio je univerzalno maskiranje u školama bez obzira na razinu utjecaja COVID-19 na zajednicu.

S ovim ažuriranjem, CDC će sada preporučiti samo maskiranje Universal School u zajednicama na visokoj razini. Važno je da se razine zajednice COVID-19 i strategije prevencije javnog zdravlja mogu potaknuti kada naše zajednice doživljavaju težu bolest i udvostručiti kada su stvari stabilnije.

Dakle, što ovi ažurirani pokazatelji znače za to gdje se nalazimo kao država?

Od danas se više od polovice okruga koji predstavljaju oko 70 posto Amerikanaca nalaze u područjima s niskom ili srednjom razinom zajednice COVID-19. Ovo je povećanje u odnosu na otprilike jednu trećinu županija na niskoj ili srednjoj razini zajednice prošlog tjedna, a nastavljamo vidjeti poboljšanje pokazatelja u mnogim zajednicama.

Hvala vam i sada ću ga vratiti dr. Walenskyju.

Zvučnik 3 [00:06:06] Hvala vam, dr. Mazzetti. Prije nego što odgovorimo na vaša pitanja, želio bih vas ostaviti s nekoliko završnih misli. Nitko od nas ne zna što može donijeti budućnost za nas i za ovaj virus, i moramo biti spremni i moramo biti spremni za sve što slijedi.

Želimo dati ljudima odmor od stvari kao što je nošenje maski kada su naše razine niske, a zatim imati mogućnost ponovno posegnuti za njima ako se stvari pogoršaju u budućnosti. Mi, kao CDC, nastavit ćemo pratiti znanost i epidemiologiju kako bismo davali javnozdravstvene preporuke i smjernice na temelju podataka.

Naš novi okvir je rigorozno procijenjen, kako s trenutnim podacima tako i retrospektivno tijekom valova Alpha Delta i Omicron, a ti su novi pokazatelji pokazali sposobnost predviđanja za tjednima u budućnost.

Nastavit ćemo ocjenjivati ​​koliko dobro rade u našim zajednicama.

Ovaj novi okvir pružit će nam najbolji način da prosudimo koja razina preventivnih mjera može biti potrebna u našim zajednicama ako se pojave nove varijante ili kada virus poraste. Imamo više načina da kontroliramo virus i zaštitimo sebe i svoje zajednice nego ikada prije. Hvala vam. Sada ću ti ga vratiti, Benjamine.

Zvučnik 5 [00:07:17] Hvala vam, dr. Walensky, i hvala vam, dr. Machete. Ted, spremni smo odgovoriti na pitanja.

Zvučnik 1 [00:07:22] Telefonske linije su sada otvorene za pitanja

Prvo pitanje, dolazi od dr. Johna iz PUK-a s CBS News – vaša linija je sada otvorena. Bok, hvala.

Hvala na ovom ažuriranju.

Čuli smo da je, znate, najbolja maska ​​ona koju će ljudi nositi, ali pretpostavimo da je netko potaknut da nosi najbolju masku koju može i da će je pokušati dobro namjestiti. Možete li biti detaljniji o tome koja maska ​​nudi? Najbolja zaštita je N95, K95, kapa 90 ili kirurška krpa? Što bi trebali ljudi koji se žele najviše zaštititi, koju masku trebaju koristiti? Hvala.

Zvučnik 3 [00 08 15]

Možda ću početi s tim. Hvala doktore.

Naravno, rekli smo u našim prethodnim uputama za maskiranje da je FLTR i filtracijski SKI, u tim slučajevima, N95 svakako gornji.

Zvučnik 4 [00 08 40]

Zvuči kao da smo možda izgubili dr. Walenskog.

Mislim da je ono što je primijetila bilo da smo često naglašavali da su pristajanje i filtracija zaista kritični, a postoji niz načina da se to postigne. Jedan od načina je korištenje respiratora poput N95 ili KN95.

Omogućuju dobru infiltraciju za ljude, a pružaju i visoku zaštitu tamo gdje postoje i druge mogućnosti, uključujući korištenje kirurške maske ili kirurške maske presvučene platnenom maskom.

Također, na našim web stranicama imamo resurse kako bismo ljudima pokazali kako zavezati i uvući petlje za uši na maskama kako bismo poboljšali pristajanje filtera i filtriranje.

Zvučnik 1 [00:09:21] U redu. Naravno. Svi vidimo ljude koji nose samo neku običnu tkaninu, a možda je ispod nosa.

Ali samo sam se pitao želite li naglasiti koji je najbolji scenarij za ljude budući da samo kažete da nosite masku?

Zvučnik 4 [00:09:37] Stoga CDC preporučuje da ljudi nose masku koja im najbolje pristaje, štiti i filtrira i koju će nositi dosljedno.

Zvučnik 1 [00:09:48] Hvala. Sljedeće pitanje, molim. Sljedeće pitanje je od Rona Lina iz Los Angeles Timesa. Vaša linija je sada otvorena. Hej, pitao sam se, možete li objasniti kako ste došli do detalja metrike za te tri razine i na čemu se znanost temelji na njima u smislu brojeva?

A gdje bi mjesto kao što je LA County, koji je svoj lokalni mandat za masku vezao uz ove stare preporuke za maske?

Gdje bi ležali? Bi li?

Zar se od njih više nije zahtijevalo, više im se nije preporučalo da nose maske? Hvala.

Zvučnik 3 [00:10:20] Vratio sam se, pa ću možda početi i prenijeti to vama, dr. Mazzetti. Hvala što ste tamo ispunili.

Dakle, jedna od stvari koja je bila stvarno važna je da imamo sve više ljudi i sve više imuniteta u populaciji. Htjeli smo biti sigurni da smo usredotočeni na tešku bolest jer želimo spriječiti tešku bolest.

Želimo spriječiti hospitalizacije, želimo spriječiti da naše bolnice postanu pretrpane.

Dakle, naši su pokazatelji stvarno imali to na umu – što je ozbiljno? Koliko se vaša bolest događa?

A onda, da upotrijebimo te metrike da bismo razumjeli, možemo li pronaći razine na kojima možemo predvidjeti ishode u budućnosti, gdje bismo mogli djelovati na njih sada kako bismo spriječili te ishode u budućnosti? Loši ishodi kao što su ostanak na intenzivnoj njezi, visoka razina smrti.

Možda ću to sada prenijeti dr. Mazzettiju da vam dam detaljnije detalje.

Zvučnik 4 [00:11:09] Super, hvala puno, dr. Wilensky. Dakle, kao što je dr. Walensky primijetio, bili smo stvarno usredotočeni na mjere zdravstvene zaštite i teške bolesti, pa smo proveli opsežan pregled svih sustava podataka koji su prijavljeni CDC-u i koji su često dostupni na našoj web stranici na COVID data trackeru.

Pregledali smo sve izvore podataka i stvarno ih procijenili prema nekoliko kriterija, uključujući mjere li oni tešku bolest ili naprezanje zdravstvene skrbi?

Koliko dobro daju podatke koji su dostupni na lokalnoj razini i gdje stvarno mogu poslužiti lokalnim odlukama?

I imamo li nacionalnu pokrivenost za sve okruge u Sjedinjenim Državama?

I jesu li prijavljivani dovoljno često da bi mogli donijeti pravovremene odluke?

I na temelju tog temeljitog pregleda, pročistili smo popis i došli do ovih pokazatelja, uključujući nove prijeme u bolnicu i iskorištene bolničke krevete, te ih nadopunili incidencijom slučajeva kako bismo stvarno stvorili paket metričkih podataka kako bismo mogli razumjeti što se događa u lokalnoj razini.

Zvučnik 1 [00:12:16] Sljedeće pitanje, molim.

Sljedeće pitanje je od Drewa Armstronga za Bloomberg News.

Vaša je linija otvorena.

Bok, Drew Armstrong iz Bloomberg Newsa. Pitam se da razmislim unaprijed, postoje li drugi mjerni podaci o COVID-u ili mjere koje je CDC koristio ili prikupljao, a koje bi trebalo revidirati ili doraditi dok prelazimo u sljedeću fazu pandemije? I ako je tako, koji su neki potencijalni primjeri za to?

Zvučnik 3 [00:12:46] Dakle, svakako gledamo sveobuhvatne podatke i dobivamo cijeli niz podataka, od kojih su neki različiti po nadležnosti.

Tako smo, na primjer, tek prošli tjedan objavili naše podatke o otpadnim vodama i predviđamo da naši podaci o otpadnim vodama, dok imamo 400 stranica objavljenih u njima, predstavljaju oko 53 milijuna Amerikanaca.

To je još uvijek lokalno i zaista radimo na tome da se to proširi. Tako da to moramo udvostručiti tijekom sljedećih mjesec dana. Sindromski nadzor bio bi još jedan način na koji bismo mogli ponovno proširiti neke od ovih metrika, kao što je rekao dr. Mazzetti.

Rekao je da je jako važno da dođemo do nacionalnih metričkih podataka koje imamo pokrivenost iz svake županije. Ne prijavljuje svaki okrug nadziranje sindroma, iako naporno radimo na tome da i to povećamo.

No, imamo oko na mnogo različitih mjernih podataka, zbog čega se nadamo da će ovi pokazatelji koje danas objavljujemo biti od velike pomoći kreatorima politike. No, također se nadamo da će lokalne nadležnosti uzeti u obzir sve informacije koje su im dostupne.

Zvučnik 1 [00:13:48] Sljedeće pitanje, molim.

Sljedeće pitanje je od Helen Branswell sa STAT-om – vaša je linija sada otvorena.

Zvučnik 3 [00:13:55] Bok, hvala vam puno što ste odgovorili na moje pitanje.

Znam, mislim, ovo će biti iritantno pitanje.

Ali kada govorite o, znate, metrikama, o postotku ljudi u bolničkim krevetima koji su tamo zbog COVID-a – je li to za COVID ili koji COVID?

Mislim, hoće li ljudi s COVID-XNUMX također biti dio tih proračuna?

Helen, to je super pitanje, proveli smo dosta vremena razmišljajući o ovome.

I dopustite mi da vam kažem gdje smo sletjeli i zašto.

Prvo, razmatramo bilo koga u bolničkom krevetu s COVID-om, bez obzira na razlog prijema, te da je razlog zašto smo tamo sletjeli višestruki prvi.

Mnoge jurisdikcije se ne mogu razlikovati, pa nam je to bilo važno prepoznati i shvatiti. Drugo, bez obzira je li pacijent primljen s COVID-om ili zbog COVID-a, oni povećavaju kapacitet bolnice i zahtijevaju velike resurse.

Zahtijevaju izolacijski krevet, zahtijevaju OZO.

Vjerojatno im je potreban veći omjer osoblja. Stoga su intenzivniji u resursima, a možda i uzimaju COVID krevet od nekoga drugog. Zanimljivo, kako imamo sve manje COVID-a u pojedinim sredinama, nužno će se smanjiti broj ljudi koji dolaze u bolnicu s COVID-om.

Nećemo imati toliko ljudi koji hodaju uokolo asimptomatski jer će samo biti manje bolesti vani. Dakle, sve više, kako imamo manje bolesti u zajednici, predviđamo da će sve više ljudi koji dolaze u bolnicu dolaziti zbog COVID-a.

I konačno, kako imamo još manje bolesti u zajednici, predviđamo da neće svaka bolnica pregledati svakog pacijenta na COVID dok uđe na vrata, pogotovo ako imamo sve manje bolesti u zajednici. A kad se to dogodi, zapravo nećemo moći razlikovati.

Zapravo, ljudi koji dolaze i koji su testirani, nužno će dolaziti s COVID-om.

Stoga smo iz svih tih razloga sveobuhvatno odlučili ostati sa svima koji dolaze s dijagnozom COVID-a. Hvala vam.

Zvučnik 1 [00:16:04] Sljedeće pitanje je od Cheyenne Haslett s ABC News. Vaša linija je sada otvorena.

Zvučnik 3 [00:16:11] Bok, hvala što ste odgovorili na moje pitanje. Dr., možete li objasniti odluku da se škole uključe u popuštanje preporuka za maske?

A kao nastavak javnog prijevoza, očekujete li da će ta preporuka za maske isteći 18. ožujka ili će se produžiti?

Možda ću prvo odnijeti drugo pitanje, a potom i školsko pitanje dr. Mazzettiju. Mi, zajednica – razine zajednice COVID-19 – namijenjeni smo zajednicama. Nisu namijenjeni našim putnim hodnicima.

Kao što ste primijetili, oni ističu sredinom ožujka, a mi ćemo to ponovno razmotriti u tjednima koji su pred nama. A onda možda dr. Mazetti, želite li odgovoriti na ovo pitanje?

Zvučnik 4 [00:16:55] Da, hvala vam, dr. Walensky. Dakle, pregledali smo podatke o bolesti COVID-a kod djece za, oh, dvije godine pandemije.

I vidjeli smo da, iako se djeca mogu zaraziti i razboljeti od COVID-a, veća je vjerojatnost da će imati asimptomatske ili blage infekcije.

Stoga, na sreću, znamo da kada škole provode višeslojne strategije prevencije mogu spriječiti prijenos SARS-CoV-2 ili prijenos virusa koji uzrokuje COVID-19 u školama.

A znamo da i zbog toga što su djeca relativno manje izložena riziku od teških bolesti, škole mogu biti sigurna mjesta za djecu. Stoga iz tog razloga preporučamo da škole koriste iste smjernice koje preporučujemo u općim okruženjima zajednice, a to je da ljudima preporučujemo nošenje maski na visokoj razini COVID-19, ali na srednjoj razini da se preporuka prvenstveno temelji na tome želi li netko razgovarati sa svojim liječnikom o tome jesu li visoko rizični.

Zvučnik 1 [00:18:01] Hvala. Sljedeće pitanje, molim. Sljedeće pitanje je od Allison Aubrey iz NPR-a. Vaša linija je sada otvorena.

Zvučnik 3 [00:18:08] Bok, hvala što ste odgovorili na moje pitanje.

Pitam se je li ažurirana stranica na kojoj kažete da je mapa niskog, srednjeg ili visokog značenja, ažurira li se stalno novim podacima? Dakle, uvijek je ažuriran?

I hoće li se ovo stalno ažurirati? Znate li da se COVID ne iskorijenjuje? Govori se o tome da bismo mogli vidjeti izbijanje u bilo kojem trenutku u budućnosti i samo razgovarati o tome koliko se to aktivno održava i koliko dugo.

Hvala ti, Alison.

Namjeravamo ovo ažurirati, naravno, ne izvještava svaka županija o svakom mjernom podatku, svaki dan, tako da namjeravamo ažurirati ovo u tjednoj ritmu. I namjeravamo to učiniti u dogledno vrijeme. Naravno, ovaj virus se nosio s mnogim krivuljama, ali u doglednoj budućnosti, ovo je ono što trenutno gledamo. Hvala vam.

Zvučnik 1 [00:19:11] Sljedeće pitanje, molim. Sljedeće pitanje je od Johna Wilforka iz San Jose Mercury Newsa. Vaša linija je sada otvorena.

Bok. Dakle, novi pokazatelji o kojima svi vi govorite zvuče kao da se uglavnom temelje na naprezanju zdravstvene birokracije, a ne, mislim, naše čitatelje najviše zanimaju vaše smjernice o tome što za njih znači izbjegavanje bolesti COVID-a i šireći ga.

A na temelju mjernih podataka i pravila koja su bila na snazi ​​od jutros prije ove objave, to bi značilo da, kao što je gotovo cijela Kalifornija, gdje se nalazimo, trebate nositi masku ako ne želite preporuku za COVID , i zvuči kao da nisam vidio koje su vaše nove metrike za naše područje, ali zvuči kao da sada kaže, pa, to više nije operativno.

Samo naprijed i skini masku. Jesu li to ljudi sigurni koji ulaze i okolo u javnosti, u zatvorenom prostoru bez maski, na mjestima gdje vaši pokazatelji sada govore da je situacija s visokom transmisijom.

Zvučnik 3 [00:20:31] Hvala ti, Johne. Dakle, prije svega, želio bih se vratiti na ono što je dr. Mazzetti rekao, a to je da je svatko svakako dobrodošao nositi masku u bilo koje vrijeme ako se osjeća sigurnim ili ako nosi masku.

Stoga ga apsolutno podržavamo. Ako se osjećate ugodnije kada nosite masku, slobodno to učinite, a mi bismo trebali potaknuti ljude da imaju slobodu da to mogu učiniti. Namjera ovog vodiča zajednice je sagledati ljude s stvarno teškim bolestima koji dolaze u bolnicu.

Znamo da će vani doći do prijenosa COVID-19 i ono što želimo učiniti je osigurati da naše bolnice budu u redu i da ljudi ne dolaze s teškim bolestima. No, naravno, važno je znati da je obujam teške bolesti u bolnici vjerojatno reprezentativan za opseg bolesti općenito u zajednici, tako da su jako povezani.

Naravno, to je također povezano sa stopom cijepljenja, ali svakako su ljudi zainteresirani za nošenje maske kako bi se osjećali sigurnije.

Svakako mogu, a svatko može otići na web stranicu CDC-a i saznati koliki je opseg bolesti u svojoj zajednici i onda donijeti tu osobnu odluku.

Zvučnik 1 [00:21:41] Sljedeće pitanje, molim. Sljedeće pitanje je od Meg Electre s CNBC-a. Vaša linija je sada otvorena.

Zvučnik 3 [00:21:49] Pa, hvala. Pitam se samo koliko su županije pouzdano izvješćivale o svim ovim metričkim vrijednostima, posebno s brojevima slučajeva. Ima li dovoljno testiranja da to bude pouzdana metrika? I, znate, isto pitanje za izvještaje o hospitalizacijama. Dr. Mazzetti, želite li uzeti taj?

Zvučnik 4 [00:22:10] Naravno. Da, na pitanje o metrici hospitalizacije. Dakle, to zapravo prijavljuju zdravstvene ustanove.

U Sjedinjenim Državama postoji 6,000 bolnica koje su dužne izvješćivati ​​te podatke svaki dan od ponedjeljka do petka, a obično je pokrivenost bolja od 95 posto svakog dana.

Dakle, bolnice su vrlo dosljedno u skladu s izvješćivanjem tih podataka, a mi imamo vrlo visoku popunjenost tih podataka.

Stoga smo prilično uvjereni da ti podaci i dalje pritječu i odražavaju ono što se događa u toj bolnici. Podaci o slučajevima također su uvelike prijavljeni iz javnozdravstvenih laboratorija i doista su pokazali da rezultati testa amplifikacije nukleinske kiseline koje ne odražavaju na mnogim mjestima ne odražavaju testove kod kuće, koji nisu prijavljeni.

Ali to su rezultati laboratorijskih ispitivanja i o njima se i dalje prilično dosljedno izvješćuje.

Zvučnik 1 [00:23:13] Sljedeće pitanje, molim. Sljedeće pitanje je od Kathryn Roberts s Consumer Reports. Vaša linija je sada otvorena.

Zvučnik 3 [00:23:20] Hvala što ste odgovorili na moje pitanje. Pitam se u kojoj mjeri, ako uopće, ova nova metrička vrijednost uzima u obzir ljude koji su možda bili ozbiljno invalidi ili su na neki način dugotrajno bolesni zbog dugotrajnog COVID-a, ali koji zapravo nikada nisu bili hospitalizirani s akutnim COVID-om? Je li to uopće uključeno u ovo?

To je dobro pitanje.

Mi, znate, ne gledamo povijesno na prethodne hospitalizacije; ono što sada gledamo je hospitalizacija i kapacitet bolnice sada.

Postoji li neki način da se nekako obračuna s tim ljudima, znate, ljudima koji su možda dobili neku vrstu invaliditeta od COVID-a, ali koji preuzimaju kapacitet? Je li to u principu to u djelima?

Dakle, CDC ima mnogo različitih kohortnih studija za ispitivanje dugotrajnog COVID-a, znamo da je to kritično važno.

NIH također ispituje dugotrajni COVID, a mi to radimo kroz suradnju s državama na podacima iz anketa, dugoročnim prospektivnim podacima o kohorti te hospitalizacijama i podacima iz bolnica. Dakle, mi to sigurno istražujemo i znamo da je potrebno puno posla i mnogo studija koje je potrebno napraviti za dugotrajni COVID-19. Ali u smislu kapaciteta bolnice danas za predviđanje onoga što će se dogoditi za šest tjedana od sada na razini naše zajednice COVID-XNUMX, to se ne uzima u obzir. Hvala vam.

Zvučnik 5 [00:25:01] Sljedeće pitanje, molim.

Zvučnik 1 [00:25:03] Sljedeće pitanje je od Davea McKinleya s WJR Buffalo, New York. Vaša linija je otvorena.

Da, zdravo. Nadam se da me čuješ. Imate ove metrike gdje biste utvrdili je li zajednica bila visoka, srednja ili visoka, značajna, umjerena, niska i priloženi su specifični brojevi.

Jesu li se ti brojevi promijenili u određivanju visoke ili značajne ili umjerene?

Koji su to brojevi?

Znate li gdje je bilo manje od 100, a ne manje od 50? Mijenjaju li se oni uopće? A drugi dio mog pitanja se odnosi na avione i stvari kao u autobusima. Možda ste se obratili tome, a meni je možda promaklo.

Zvučnik 3 [00:25:50] Da, prije svega, uzet ću onaj lakši, a to je da se ovo obraća zajednici, ali ne našim putnim hodnicima, gdje se ništa neće promijeniti u našim putnim hodnicima. S obzirom na to gdje smo bili u našem prethodnom prijenosu zajednice, to su bili različiti pokazatelji.

Temeljili su se samo na slučajevima i postotku pozitivnosti koji su nas doveli do onih plavih, žutih, narančastih, crvenih. I tako će slučajevi i dalje biti dio toga.

Ali moramo priznati da, znate, slučajevi, sada brojimo slučajeve drugačije nego prije više od godinu dana kada smo uspostavili te prethodne metrike.

Dakle, sada će naša dva praga biti preko 200 na sto tisuća, a ne 100 na sto tisuća u tom trenutku. Nije.

Da, nisu samo, pa, nisu samo slučajevi – to su slučajevi kao i hospitalizacije, kao i bolničko opterećenje. Dakle, to je sjecište svega toga što vas vodi do zelene, žute ili narančaste boje u ovim novim mjernim podacima.

Zvučnik 1 [00:26:58] Sljedeće pitanje, molim. Sljedeće pitanje je od Aarona Garcije za Science News. Vaša linija je otvorena.

Zvučnik 3 [00:27:05] Bok, hvala što ste odgovorili na moje pitanje. Zanimalo me je kakva je metoda koju koristimo za COVID-19 u usporedbi s načinom na koji nadziremo gripu.

Na primjer, jeste li izvukli bilo koju stručnost o tome kako mi gledamo na gripu ili je ovo potpuno odvojeno?

Dr. Masud, jeste li htjeli to uzeti?

Zvučnik 4 [00:27:29] Naravno. Hvala vam, dr. Olinsky, i hvala vam na pitanju.

Stoga smo razgovarali s puno stručnjaka za nadzor gripe i mjerenje gripe. Imamo puno izvrsnih stručnjaka, kako unutar CDC-a tako i izvan CDC-a, koji stvarno razumiju kakva je budućnost nadzora za COVID-19 i što možemo naučiti i primijeniti na model gripe?

Mjerni podaci na koje se ovdje posebno oslanjamo za ove razine zajednice COVID-19 ne odražavaju podatke koji su postavljeni u ljeto 2020., posebno za prikupljanje podataka o odgovoru na pandemiju i putem Unified Hospital Data System.

Dakle, ovo je zaista fenomenalan izvor podataka koji nam omogućuje da na dnevnoj bazi procjenjujemo koliko je novih hospitalizacija bilo u bolnicama za osobe s potvrđenim COVID-19 te postotak bolničkog kapaciteta i bolničkih kreveta koje koriste osobe s COVID-19 . Dakle, to nije podatak koji uključuje slučajeve gripe, ali to nije sustav za nadzor podataka koji se koristio za gripu.

Ali stvarno smo zainteresirani za širenje i prikupljanje, da vidimo kako se ovaj model može primijeniti i na druge respiratorne bolesti u budućnosti.

Zvučnik 1 [00:28:48] Sljedeće pitanje, molim. Sljedeće pitanje je Julie Steenhuisen iz Reutersa – vaša linija je sada otvorena.

Zvučnik 3 [00:28:55] Hvala što ste prihvatili moj poziv. Zanima me kako je CDC došao do zaključka da su hospitalizacija i kapacitet ključna pitanja na koja se sada moramo usredotočiti, a da je sprječavanje prijenosa manje važno?

I ako bi ovo bilo izazovno postići usklađenost ako postoji još jedna varijanta koja je virulentnija od ove koju sada imamo.

Naravno, možda ću prvo početi s drugim pitanjem i samo reći da prepoznajemo da moramo biti fleksibilni i da možemo reći da moramo biti u mogućnosti opustiti naše slojevite mjere prevencije kada stvari idu na bolje, kada imamo manje slučajeva i manje hospitalizacija, a onda ih moramo moći ponovno pozvati kada bismo mogli imati novu varijantu ili novi porast.

I mislim da je to jako važna poruka koju ovdje pokušavamo prenijeti. Ono što znamo o trenutnom trenutku s Omikronom je da smo vidjeli sigurno smanjenje ozbiljnosti, smanjenje ozbiljnosti povezano s Omikronom.

Imali smo mnogo, mnogo više slučajeva nego što smo imali hospitalizacije kao što smo tada vidjeli kod Alfe ili Delte. I u tom kontekstu, imali smo i mnogo veći imunitet stanovništva povećanjem cijepljenja i prethodnom infekcijom.

I tolike, mnoge naše infekcije nisu rezultirale teškom bolešću, nisu rezultirale povećanjem bolničkih kapaciteta. I u tom kontekstu smo napravili ovaj zaokret. Hvala vam.

Zvučnik 1 [00:30:33] Sljedeće pitanje je od Meg Wynne Gertler iz Denver Posta – vaša linija je otvorena.

Zvučnik 3 [00:30:39] Zdravo. Hvala što ste odgovorili na moje pitanje. Htio sam pitati o tome, pa zvuči kao da za kapacitet bolnice posebno gledate ljude hospitalizirane s COVID-om.

Ali ono što trenutno imamo u Coloradu je vrlo malo, u svakom slučaju prilično malo, hospitalizacija u COVID-u, ali naši su kreveti i dalje 90 posto za svaki dan. Postoji li način na koji želite da zajednice uzmu u obzir tu ukupnu razinu kapaciteta, gdje bi čak i manji porast mogao biti veći problem jer nema puno toga? Hvala vam.

Meg, ti si zapravo pogodila čavao točno u glavu, tako da ne gledamo samo prijeme u bolnicu, već i bolničke kapacitete, one koji su primljeni s COVID-19. Koji dio njihovih kreveta, ako ste na 90 posto u Coloradu, znate, mi bismo uzeli u obzir točan parametar.

Zvučnik 1 [00:31:44] Sljedeće pitanje, molim. Sljedeće pitanje je od Michaela Himanija s Akumuom. Vaša linija je sada otvorena.

Zvučnik 5 [00:31:52] Bok, kako si? Ovo bi moglo biti za oboje, ali zapravo sam želio čuti i dr. Walenskog, ali ovo je u vezi s novim metričkim podacima ili novim, hm, oprostite, novim, uh, holističkim pogledom na rizik od koronavirusa , uh, zajednici.

I pitao sam se kako vi pravite tu promjenu, znate, vi to nekako detaljno opisujete u svom uvodu. Ali pitao sam se možete li ući u pojedinosti u vezi s tim.

Zvučnik 3 [00:32:18] Dakle, hvala vam; pa gledamo na dio hospitalizacija koje su pokrivene. Gledamo broj upisa na sto tisuća koji su obuhvaćeni. A onda gledamo i slučajeve.

I tako sve tri zajedno, imamo pragove koje smo izmjerili. Liječnik u gradu je razgovarao i mi stvaramo pragove na temelju njihove sposobnosti predviđanja ostanaka na intenzivnoj njezi, hospitalizacija i smrti za tri do šest tjedana u budućnosti kako bismo mogli poduzeti mjere.

Dakle, sav taj rad zajedno vodi nas u tri različite boje - zelenu, žutu i narančastu. Te boje odražavaju niske, srednje i visoke razine zajednice, a zatim se te razine usklađuju s našim preporukama i našim smjernicama.

Hvala doktore, cijenim to. Ima li što dodati?

Zvučnik 4 [00:33:13] Ne, mislim da to jako dobro pokriva. Hvala vam, dr. Olinsky.

Zvučnik 1 [00:33:17] Hvala. Hvala vam. Sljedeće pitanje, molim. Sljedeće pitanje je od Toma Halla za Washington Times. Vaša linija je sada otvorena.

Hej, hvala što ste obavili poziv. Možete li dati neposredan geografski utjecaj smjernica? Koliki je postotak županija u nižoj kategoriji, koji postotak ili u srednjoj, a koji postotak u visokoj? Hvala vam.

Zvučnik 3 [00:33:39] Po povratku iz Fed-a, imate li te brojeve?

Zvučnik 4 [00:33:45] Da. Taman ispred mene; pa ova područja najnovijih podataka. Dvadeset i tri posto županija je na niskoj, 39.6 posto županija na srednjoj, a 37.3 posto županija na visokoj.

Zvučnik 1 [00:34:03] Bok, vaša preporuka je da svi nose maske u zatvorenim javnim prostorima na tim mjestima.

To je točno. Da, to je točno. Sljedeće pitanje, molim.

Sljedeće pitanje je Adriana Rodriguez s USA Today. Vaša linija je sada otvorena.

Zvučnik 3 [00:34:27] Bok, hvala vam puno što ste odgovorili na moje pitanje. Pitao sam se zašto su stope cijepljenja uključene u ove mjerne podatke u ovoj jednadžbi za izračunavanje rizika od COVID-a u zajednici i hoće li to možda biti uključeno u metriku u nekoj budućnosti.

Dakle, znate, ono na što smo stvarno usredotočeni je rizik od teške bolesti i rizik od prijema u bolnicu, rizik da vaše bolnice budu pune. Zaista stope cijepljenja na neki način padaju na uzročni put, ako hoćete, za rizik od teške bolesti.

Dakle, ako netko nije cijepljen i ima temeljna zdravstvena stanja, sigurno je pod visokim rizikom od teške bolesti.

I tako je to dio jednadžbe. Nije to među navedenim stvarima, ali se svakako ogleda u tome tko će doći u bolnicu s teškom bolešću.

I naravno, uvijek bismo preporučili da se, ako niste cijepljeni, a ispunjavate uvjete za cijepljenje, cijepite, a ako ispunjavate uvjete za dopunu, trebate dobiti dopunsku terapiju kako biste bili u tijeku. A to će, naravno, smanjiti rizik od hospitalizacije.

Zapravo, naši najnoviji podaci pokazali su da je 97 puta manja vjerojatnost da ćete umrijeti od COVID-a ako ste dali pojačanje nego ako niste cijepljeni.

Dakle, ako je osoba u jednoj županiji i stope hospitalizacije su iste kao i druge osobe u drugoj županiji, stope cijepljenja su uvelike različite. Upute za masku bile bi iste.

Zvučnik 5 [00:36:03] Hvala. Ted, imamo vremena za još dva pitanja.

Zvučnik 1 [00:36:09] U redu, sljedeće pitanje je od Stephanie Innes iz Republike Arizona. Vaša linija je otvorena.

Zvučnik 3 [00:36:14] Da, hvala što ste odgovorili na moje pitanje. Želio sam znati uzima li ovaj okvir u obzir ljude koji rade na visokorizičnim poslovima kao što su trgovine mješovitom robom i restorani, trebaju li razmišljati je li zeleno, ne moraju nositi masku i trebaju li i tvrtke razmišljati na taj način ?

Dakle, zasigurno su sve te, sve naše preporuke, prevedene u politiku na lokalnoj i jurisdikcijskoj razini, a mi bismo rekli da svaka, uh, lokalna tvrtka sigurno ima mogućnost davanja preporuka na temelju politike donesene o tome gdje se nalaze, jesu li događaju se.

Oni mogu imati više informacija na temelju otpadnih voda ili visokorizičnih zajednica ili pravednosti iz mnogo različitih razloga.

Ali naše smjernice bi rekli da ako ste u zelenoj zajednici, ta zajednica, općenito, ne bi trebala nositi masku. Svakako, naravno, svatko može nositi masku u bilo koje vrijeme ako se odluči na taj način zaštititi. Hvala vam.

Zvučnik 1 [00:37:19] I posljednje pitanje, molim. Da, posljednje pitanje je od Dana Patrollera s Chicago Tribunea – vaša linija je sada otvorena.

Možete li se osvrnuti na vrijeme donošenja ove odluke i možda percepciju javnosti da PDP tu vuku guverneri u mnogim državama koji nisu čekali ove nove preporuke prije nego što su unijeli promjene u ono što se radi na državnoj razini?

Zvučnik 3 [00:37:43] Da, apsolutno.

Prvo, reći ću da imamo CDC, i mislim da ste me čuli kako javno govorim o tome, već neko vrijeme razmišljam o prebacivanju naše metrike na hospitalizacije. Već neko vrijeme pričamo o tome. Naravno, znamo da su mnogi guverneri dali najave prije nekoliko tjedana, ali mnoge od tih najava su se zapravo postepeno uvodile i zapravo nisu rekli da ćemo izvaditi maske, ali će oni skinuti maske u krajem veljače ili početkom ožujka ili sredinom ožujka.

Stoga bih rekao da se naše smjernice zapravo vrlo vjerojatno sijeku upravo tamo gdje će se mnogi od tih postupnih pristupa nalaziti, jer će se mnogi od tih guvernera, kada su njihove politike u igri, poklopiti upravo s onim što mi preporučujemo.

Zvučnik 5 [00:38:31] Hvala vam, dr. Walensky, i hvala vam, dr. Mazzetti, i hvala vam svima što ste nam se danas pridružili.

ŠTO ISKLJUČITI IZ OVOG ČLANKA:

  • This new framework moves beyond just looking at cases and test positivity to evaluate factors that reflect the severity of disease, including hospitalizations and hospital capacity, and helping to determine whether the level of COVID-19 and severe disease are low, medium or high in a community.
  • The COVID-19 community level we are releasing today will inform CDC recommendations on prevention measures like masking, and CDC’s recommendations for layered prevention measures will depend on the COVID-19 level in the community.
  •  As communities enter into the high level, there is a high amount of people experiencing severe disease and a high potential for health care system strain.

<

O autoru

Juergen T Steinmetz

Juergen Thomas Steinmetz kontinuirano je radio u turističkoj i turističkoj industriji od kada je bio tinejdžer u Njemačkoj (1977).
Osnovao je eTurboNews 1999. godine kao prvi internetski bilten za globalnu turističku turističku industriju.

Pretplati me
Obavijesti o
gost
0 Komentari
Umetne povratne informacije
Pogledajte sve komentare
0
Volio bih vaše misli, molim vas komentirajte.x
Podijeli na...